8 Mart 2014 Cumartesi

Ödemiş İpeği Salon Takımı

Karışık bir İstanbul gününün gecesinden merhaba...
aylardır kış geldi, geliyor gelecek gelemedi derken ilk cemreyi düşürdük...
Şimdi de ikinci cemreye hazırlık olsun diye güneşli pırıl pırıl bir günde soğuğun iliklerimize işlediğini hissettik. Eğer bu gün içinizden dışarı çıkan varsa, muhtemelen evinden çıkmadan önce dışarının güneşine kanıp hafif giyinmiştir. Ancak bu gün öyle sert ve soğuk bir rüzgar vardı ki; sanki inadına hala marttayız der gibiydi hava... Acıkcası ben bu gün dondum hatta çok dondum. Şimdi de akşamdan beri evi ısıtmaya çalışıyoruz.
Böyle günlerde en gıcık şey kombiyi kapatıp dışarı çıkmak. Tabi uzun süre eve dönmeyeceğini bilen için aslında ihtiyati olarak yapılması gereken en mantıklı şey... Fakat hava sert ise ev o kadar hızlı soğuyor ki, maalesef aynı hızda ısınamıyor.. Ancak bu gün lale soğanlarının açmaya başladıklarını gördüm ve o soğuğa karşın istanbulun laleli baharının geliyor olduğunu anladım.. Lalelerle dolu bir başka yazıda görüşmek üzere...
Gelelim bu günkü paylaşımımıza...

 
efendim bu takım; ödemiş ipeği kumaş üzerine el boyama salon takımı olarak yapılmıştır.. Maalesef pikolandıktan sonraki resmini çekmemişim :( ancak asıl dikkat çekmek istediğim boyama görüntüsü karşınızda diye düşünüyorum...
Kaç parça diye düşünüyorsanız düşünmeyiniz; zira salonunuzda kaç parçaya ihtiyacınız varsa o şekilde boyaması benden.. Lütfen sipariş için benimle irtibata geçin....
Rengarenk günler dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder