5 Nisan 2014 Cumartesi

Nisan ve Yağmurları

Doğru söyleyin! Sizde nisan yağmurlarını dört gözle bekleyenlerdensiniz değil mi?
midyenin ağzına düşerse inci, yılanın ağzına düşerse zehir olurmuş nisan yağmuru... hatta pek çok derse şifaymış.. öyleki çocuğu olmayanlara bile devaymış...
Ama ne zaman?? rivayet üstüne rivayet var bu yağmur için, hep ilk yağan yağmur diye duyardık ya son öğrendiklerime göre nisanın 14ünden itibaren mayısın 14üne kadar yağan yağmurun adıymış nisan yağmuru...
Efendim, elimize temiz bir kap alıyoruz. Yüksekce bir yere koyuyoruz. Sonra yağmur suyunun o kaba dolmasını bekliyoruz. Aman dikkat edin çünki  kaba giren su daha önce bir yere değmemeliymiş.. yani çatıdan sızdı antenden damladı saçaktan aktı olmayacak. Direk koyduğumuz kabımıza dolacak. Bu sene nisanın 14ü geldiğinde bende bir kap koyacağım. İnşaallah üst komşular hiç bir şey düşürmezler kıymetli yağmur kabıma :/ Heveslendim efendim ne yapayım. Tamamı şifa olup senede bir kere gelen fırsat kaçar mı? geldiğinde değerlendirmek lazım. Yoksa tam bir sene daha beklemem gerekecek.. eee o zamana da kim öle kim kala...
Çok yaşlıvari mi oldu son cümle.. hayır hayır henüz o kadar yaşlı değilim.. yolu yarılamadım bile...
yazımın sonunda yine el emeğim bir havlu var efendim....
bu havluyu danteline uydurmak için sarıya boyadık. yani önce elime bir havlu danteli verdiler. Dediler ki dantelin rengine göre havlu bulamadık boyayıver.. bende boyadım... Desen aslında bir oda takımı modelindeydi.. kırptık kestik havluya yerleştirdik. renkleri dantelin baskın rengi sarıdan yola çıkıp yakıştırdık.. Ama öyle olduki uzaktan gören herkes nakış sandı yaptığım boyamayı.. Tabi koltuklarım kabardı :D bir işi iyi yapmayı çok seviyorum.. ama boyamada çok güzel oldu hani.. Siparişleri alayım hanımlar iyi boyarım...
Boyacı Geldi AaAaanım!!! :D :) Renkli haftasonları efendim...

dantelini tam çekmemişim şimdi farkediyorum mazur görün efendim.. Ürün sahibine ulaştığı için yeni resimde çekemiyorum maalesef :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder