9 Mart 2014 Pazar

Oda Takımı ve soğuklar

Doğru kışı özlemiştim.. Yağmur yağsın kar yağsın hava soğusun az, diyip duruyordum.. ama donuyorum.. ayaklarım donuyor.. Doğalgaz güya yanıyor... Ama hem sıhhi anlamda hemde su ihtiyacımız açısından havaların soğuk yağmurlu ve karlı olmasından hoşnutum. Çünkü malum pek çok bakteri ve mikrobun ölmesi için havaların soğuması, kıymetli sularımızın erken buharlaşmaması ve çoğalması için soğuk ve yağmurlar karlar gerekli.. Nede olsa yaz gelince bol bol ısınacağız onun için şimdilik üşümelere katlanmaya, polar ve battaniyelere sarılmaya devam edelim...
Tabi bu arada diyette olmayan hanımlar sıcak çikolatalarına da sarılabilirler...
Peki ben ne paylaşacağım?



güzel değil mi? uzun bir masa için runner, bir orta sehpa ve bir vitrin önü şeklinde oda takımı.. tabi daha farklı parçalar olarak da çalışılabilir. ancak bu kumaş kendi eni dar olduğu için secimi oma göre yapmakta fayda var.. Siz tercihlerinizi söyleyin mutlaka bi orta yol buluruz efendim... rengarenk renga renga renk günleriniz geceleriniz olsun ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder