2 Mart 2014 Pazar

El Boyama Havlu

Yeniden Merhaba!
Elboyama El havlusu ile yeniden karşınızdayım...
Menekşeler... hercai menekşeler ile aslında bakmayı çok sevdiğim bir boyamaydı bu havlu... Açıkçası havlu boyamayı seviyorum.. tek parça ve çabuk bittiği için beni fazla oyalamıyor ama ortaya çok güzel sonuçlarda çıkıyor... aslında biraz blog yayıncılığına alışmam lazım tam tanıtım yapamıyorum..
Siesta marka havlu kullandım bu üründe ve kaliteli sağlığa zararlı olmayan ve kullanım talimatına dikkat edilirse solma yapmayan boyalar kullanılmıştı..
Yaparken her ayrıntıya dikkat ettiğim için bana sual gibi gelmesede.. akla gelebilecek sorular olarak tanıtımımda bunlara yer vermeye çalıştım... herhalde diğer ürünleri tanıttıkça daha profosyonelce tanıtımlar yapar güzel güzel blog yazıları ile sizlerle birlikte olurum.. belki bu gecelik bu kadar tanıtım yapmaya çalışmak yeterlidir... Beğenen beğenmeyen herkese iyi geceler diliyorum...Renkli hatta Rengarenk rüyalar görmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder